воскресенье, 28 апреля 2013 г.

Модуль 8

Я зрозуміла яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес. Оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок.
Форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями.Але це все вимагає багато часу у вчителя, щоб продумати всі види і форми оцінювання та ще й на протязі виконання всього проекту.

Модуль 7

 Учнівські роботи допомогли мені спрямувати подальшу організацію мого заняття, а також зрозуміти що ще потрібно учням для розуміння теми.

Модуль 6


Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
1. Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання.
2. Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті.
3. Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва.

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет - ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень, в Інтернеті можна шукати корисні відомості та дані, але потрібно критично оцінювати веб - ресурси.

вторник, 23 апреля 2013 г.

Модуль 4

Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме як зробити правильний вибір виду оцінювання учнівських проектів, як правильно спланувати презентацію та її оформити.

понедельник, 22 апреля 2013 г.

Модуль3

Цей модуль допоміг мені  з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, котрі сприяють розвитку критичного мислення , праці школярів над творчими ідеями, здійсненню вибору та прийняття комплексних рішень, а також визначення та постановки суттєвих запитань для пояснення різноманітних життєвих позицій